Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
PROJEKTŲ VADOVEI (-UI) Projektų vadovės (-o) pareigybė skirta vykdyti specialiosios veiklos...
Kas bendro tarp Indijos, Dubajaus ir Lietuvos? Galbūt šie trys geografiniai taškai atrodo be galo skirtingi ir labai nutolę vienas nuo kito, tačiau vasario mėnesį šių vietovių skonius galima buvo atrasti nepaprastoje tarptautinio masto maisto ir gėrimų šventėje – Gulfood 2024 parodoje. Šis, vasario 19-23 d. Dubajuje vykęs, renginys – tai viena didžiausių maisto produktų ir gėrimų parodų Persijos įlankos regione, kur galimybę pristatyti savo geriausią ir išskirtinę produkciją pasauliui turėjo ir Lietuvos gamintojai.
Beveik 100 000 lankytojų per penkias parodos dienas iš viso pasaulio plaukė į Gulfood parodą – nuo Lietuvos iki Indonezijos, nuo Libano iki Liuksemburgo. Tūkstančiai maisto ir gėrimų gamintojų pristatė savo gaminius, įkvėpdami vieni kitus ir pasitikrindami savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, tuo tarpu parodos lankytojai mėgavosi naujovėmis ir skonio malonumais.
Lietuva, savo ruožtu, atsiuntė 19 maisto ir gėrimų gamintojų, kurie žengė į areną su įspūdingais produktų asortimentais. Tarp jų – žinomos kompanijos kaip UAB „Naujasis Nevėžis”, AB „Vilniaus pergalė”, UAB „Švyturys-Utenos alus“, UAB „Daumantai LT“,AB „Pieno žvaigždės“, AB „Vilkyškių pieninė“, ir daugelis kitų, atstovaujančių aukščiausius Lietuvos kulinarinius standartus.
Bet sėkmės paslaptis buvo ne tik aukštos kokybės produktai – tai ir aktyvus bendravimas bei talentingi verslo lyderiai, kurie pasinaudojo šia proga susitikti su tarptautiniais partneriais ir išplėsti savo verslą. Žemės ūkio viceministras Vytenis Tomkus ir LR ambasadorius Jungtiniuose Arabų Emyratuose Ramūnas Davidonis lankėsi Lietuvos stende, įkvėpdami pasitikėjimo bei parodę palaikymą savo kraštiečiams. Susitikimai su kitų maisto ir gėrimų parodų organizatoriais bei potencialiais partneriais iš GCC šalių taip pat padėjo išplėsti Lietuvos verslo horizontus.
Po parodos, dalyvavusių įmonių apklausos patvirtino pačias geriausias prognozes: nauji kontaktai su regiono lyderiais, didelis susidomėjimas Lietuvos produkcija ir sėkmingos verslo galimybės. Todėl neabejojame, kad daugelis šių įmonių sugrįš ir 2025 metais – lietuviškas skonis pradeda sklisti po pasaulį.
Gulfood 2024
2024 m. vasario 19-23 d.
Dubajus, Jungtiniai Arabų Emyratai