Pasirodė „Įėjimo į maisto ir gėrimų rinką Australijoje vadovas“
Su malonumu pristatome Europos Sąjungos parengtą naują „Įėjimo į maisto ir gėrimų rinką...
Lietuvos ir Vokietijos dvišaliams ekonominiams ryšiams ir toliau išliekant itin stipriais, o Vokietijai tebesant viena pagrindinių Lietuvos prekybos partnerių, LitFOOD 2023 balandžio 22-25 d., tarptautinės užkandžių ir saldumynų parodos ISM 2023 progą, maisto produktų bei gėrimų gamintojams organizavo verslo misiją į Vokietiją, Kelną.
Vienas svarbiausių vykusios misijos tikslų – pristatyti Lietuvos ir Vokietijos bendradarbiavimo potencialą bei užmegzti naujus verslo ryšius tiek su Vokietijoje įsikūrusiomis maisto sektoriaus įmonėmis, tiek su įmonėmis iš kitų šalių, dalyvavusiomis verslo misijos metu vykusioje tarptautinėje saldumynų ir užkandžių parodoje „ISM 2023“.
Verslo misijos dalyvavo net 10 saldumynų bei užkandžių gamintojų: taler traškučių gamintojas UAB „Aldigus“, šokolado gamintojas UAB „Choco Group“, duonelių gamintojas UAB „Danvita“, saldumynų gamintojas UAB „Golski LT“, saldžių bei sūrių užkandžių gamintojas UAB „Granex“, šokolado gamintojas UAB „Meškėnas“, sausų pusryčių ir traškučių gamintojas UAB „Naujasis Nevėžis“, guminikų gamintojas UAB „Presberia“, trapučių gamintojas UAB „Ustukių malūnas“, glaitytų varškės sūrelių gamintojas UAB „Varėnos pienelis“.
Balandžio 22 d. verslo misijoje dalyvaujančios įmonės susitiko su HAKOH GMBH vykdančiuoju direktoriumi Hans-Christoph, su kuriuo aptarė galimo bendradarbiavimo planus, importuojant lietuviškus produktus į Vokietiją. Misijos dalyviai ne tik lankėse tarptautinėje saldumynų ir užkandžių parodoje „ISM 2023“, kur susitiko su potencialiais partneriais, tačiau taip pat dalyvavo LR Žemės ūkio atašė E. Žižiūnaitės-Allbaz rengtame pranešime apie eksporto į Vokietijos rinką ypatybes. Po seminaro LR Žemės ūkio atašė su kiekvienu Misijos dalyvių susitiko asmeniškai.
Įmonės taip pat dalyvavo ir individualiai organizuotuose susitikimuose su prekybos tinklų Aldi, Rewe International, Walmart atstovais, balandžio 25 dieną lankėsi didžiausiuose Vokietijos prekybos tinkluose „Edeka“, „Rewe“, „ALDI SÜD“, „Kaufland“, „Real“, „Penny“.
Misija finansuojama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 03.2.1-LVPS-K-801-06-0021 „Eksporto geografijos ir apimčių didinimas tikslinėse eksporto rinkose“ lėšų.